Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/l/ling/www/wp-includes/load.php on line 926

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/4/l/ling/www/wp-includes/theme.php on line 2360

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/l/ling/www/wp-includes/formatting.php on line 4803
Fagdag og Årsmøte 12 februar 2016! – NLI
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/l/ling/www/wp-includes/formatting.php on line 2697

Deprecated: Invalid characters passed for attempted conversion, these have been ignored in /home/4/l/ling/www/wp-content/themes/spacious/inc/functions.php on line 366

Untitled-2

Kjære alle Linger!

Velkommen til årets fagdag og årsmøte. Vi gjentar suksessen fra i fjor og arrangerer fagdag på Scandic Helsfyr i Oslo. Det blir flotte foredrag, god mat og gledelig gjensyn med linger! Vi avlsutter med årsmøte som vanlig. I år er flere spennende verv på valg, og vi oppfordrer de som vil til å stille.  Se mer informasjon om vervene og programmet for dagen i vedleggene.
For å delta må du være medlem av NLI. Årskontigent må være innbetalt på forhånd til kontonr: 1503.45.37493. Send deretter mail til post@ling.no med navn og årskull.
Student: 150 kr
Uteksaminerte: 300 kr
Det er bindende påmelding og dette gjøres ved å sende mail til post@ling.no med navn og eventuelle matallergier.
Vi gleder oss masse til å se dere alle. Vell møtt!
Fagdag og Årsmøte 12 februar 2016!